06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Mijn gezellig informele opdrachtgever(actief in de productie) staat voor kwaliteit, product-diversiteit en een “hands-on” mentaliteit.

In verband met het vertrek van een collega, zijn ze op zoek naar een

Administratief Logistiek Binnendienst Medewerker Fulltime

De afdeling:

De binnendienst wordt aangestuurd door de manager supply chain en bestaat uit 2 fulltime medewerkers en 2 parttime medewerkers. De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Werkzaamheden:

Als medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Het contact zal voornamelijk telefonisch en per e-mail verlopen. Je weet onze klanten op een open, vlotte en servicegerichte manier te benaderen.

De werkzaamheden bestaan verder o.a. uit het:

  • Aannemen en invoeren van orders in Navision.
  • Te woord staan van onze klanten. Zorgdragen van een juiste en vlotte afwikkeling van de verkopen, door nauw contact te onderhouden met de afdeling logistiek.
  • Verzorgen van de benodigde documentatie (zoals bijvoorbeeld CoO, CoA, exportdocumentatie).
    Bewaken van kredietlimieten en betalingstermijnen van debiteuren.
  • Verzorgen van alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor de afdeling verkoop binnendienst en de verkopers.

 

Wat vragen wij:

Onze nieuwe collega:

  • Heeft een MBO werk- en denkniveau in een logistieke, commerciële of administratieve richting.
  • Heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Bij voorkeur werkervaring binnen een productieomgeving of logistieke omgeving.
  • Heeft ruime kennis van transport en douanezaken en hier in het verleden ook ervaring mee opgedaan.
  • Heeft een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse taal in zowel woord als geschrift,
  • Heeft kennis van het MS Office pakket en kan zich nieuwe systemen eigen maken. Kennis van Navision is een pré.
  • Kan op een zelfstandige manier zijn of haar taken uitvoeren.
  • Weet zich staande te houden in een hectische en ad hoc omgeving, is zelfstandig, accuraat en communicatief vaardig. En humor vindt mijn opdrachtgever ook heel fijn.

Arbeidsvoorwaarden: Mijn opdrachtgever biedt haar werknemers goede arbeidsvoorwaarden. Het salaris van deze functie ligt op maximaal €2600 bruto per maand. Plus een dertiende maand en een maandloon aan vakantiegeld. Het jaarsalaris ligt dus op 14 maanden. Daarnaast hebben ze 25 vakantiedagen, 12 ATV dagen en een degelijke pensioenregeling.

Solliciteren? Mail zo snel mogelijk je cv! Motivatiebrief is niet nodig.