06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Wat bieden wij:

  • Een baan voor onbepaalde tijd voor 16 uur per week
  • Een baan waar in je veel vrijheid hebt en zelfstandig werkt. Je bent de enige boekhoudkundige medewerker in het team
  • Werken in een klein hecht team
  • Salaris ligt tussen de €3000-€3800 bruto per maand bij fulltime (plus een halve dertiende maand)
  • 28 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en personeelskorting

 

 

Wie zijn wij:

 

Het hoofdkantoor van mijn klant is gevestigd in België. In België werken zo’n 140 mensen en vindt ook de productie plaats. Voor Nederlandse klanten wordt echter alles vanuit Heemskerk geregeld. In Heemskerk zit een klein, informeel en warm team (vier ontzettend vriendelijke dames van rond de 50 à 60 jaar) die de administratieve afhandeling van de aanvragen in Nederland behandelen. Hard werken, maar ook gezellig op z’n tijd samen koffie drinken en grappen maken. Helaas gaat de boekhoudkundig medewerkster in het team na 16 jaar weg. Kom jij haar vervangen?

Het betreft een parttime functie voor 16 uur per week. Werktijden zijn van 8.30 tot 17.00 en op vrijdag van 8.30 tot 15.30. Je kan je uren zelf indelen.

Wat ga je doen:

Je bent de enige boekhoudkundig medewerker in dit team. Jouw werkzaamheden zullen zijn:

  • Dagelijks verwerken van de banken met de daarbij behorende inkooporganisaties. Dit zal ongeveer de helft van je werkzaamheden zijn.
  • Opmaken uitgaande aanmaningen/rekeningoverzichten en debiteurenbewaking. Dit zal ook een groot deel van je tijd in beslag nemen.

 

Overige taken:

  • Dagelijks importeren + controleren en inboeken van aankoopfacturen.
  • Boekhoudkundige verwerking van loonjournaal, kas, rekening courant, correcties en investeringen.
  • Voorbereiden en indienen maandelijkse, trimesteriele en jaarlijkse aangiftes (BTW, intrastat, intracommunautaire leveringen, BTW – belastingplichtige debiteuren.
  • Voorbereiding maand- en jaarafsluiting
  • Contact met klanten/kredietverzekering / incassobureau.
  • Doorfacturen intercompany.
  • Voorbereiding van betalingen leveranciers.
  • Aanmaken nieuwe klanten en leveranciers.

 

Wie ben jij:

– Praktische kennis van boekhouding en wetgeving.

– Communicatief vaardig, nauwkeurig en zelfstandig.

– Je houdt van puzzelen en dingen uitzoeken.

– Goede beheersing Nederlandse taal en Engels.

– Kennis van ERP-pakket Dynamics AX is een grote plus.

 

Mis deze kans niet:

Mail zo snel mogelijk je cv. Motivatiebrief is niet nodig. We kijken uit naar je sollicitatie.