Ben jij iemand die blij wordt van contact met mensen uit heel Europa én houdt van lekker gestructureerd werken? Vind je het fijn om achter je computer klanten te helpen, maar ook af en toe zelf de handen uit de mouwen te steken in het magazijn? Dan is dit misschien jouw nieuwe baan!
Wat krijg je van ons?
- Een afwisselende baan in een klein, gezellig team (ongeveer 4 medewerkers)in Haarlem Waarderpolder
- Salarisrichtlijn ligt tussen de €3300-€3.600 bruto per maand bij fulltime
- Veel vrijheid om dingen op jouw manier te doen
- Werken met een product dat écht verschil maakt (infectierisico’s verkleinen in de zorg)
- Een goede werk-privébalans: Starten om 9.00 en om 17:00 uur mag de laptop gewoon dicht ????
- Goede voorwaarden, waaronder een pensioenregeling
- Een werkplek mét keuken vol gemakken (oven, magnetron, koelkast – je lunch kun je zo uitgebreid maken als je wilt)
- Je fiets (en je regenpak) binnen kwijt kunnen of parkeren voor de deur (OV is iets lastiger, maar te doen)
Wat ga je doen?
Geen dag is hetzelfde. Je bent bezig met:
- Bestellingen invoeren, checken en bevestigen
- Klanten informeren over levertijden en statusupdates
- Zelf orders verzamelen, inpakken en klaarmaken voor verzending
- Contact onderhouden met leveranciers en vervoerders
- Klantvragen beantwoorden: van “wanneer komt mijn bestelling? of vragen op marketing gebied “wil je me foto’s sturen voor mijn webshop?”
- Factureren en betalingen opvolgen
- En als er iets misgaat? Jij zoekt het uit (of schakelt hulp in)
Kortom: een veelzijdige mix van administratie, klantcontact en een beetje magazijnwerk.
Over jou
Wij zoeken iemand die:
- Netjes en zorgvuldig werkt
- Handig is met computerprogramma’s
- Talen leuk vindt (Engels sowieso, Duits of Frans/Italiaans/ Spaans is mooi meegenomen)
- Servicegericht is en energie krijgt van mensen helpen
- Geen probleem heeft met werken in een klein team
Mis deze kans niet!
Mail zo snel mogelijk je cv! Motivatiebrief is niet nodig. We kijken uit naar je sollicitatie!