06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Mijn opdrachtgever is gevestigd op een fantastisch mooie locatie aan het water in Zaandam. Er werken zo’n 60 mensen in het bedrijf waarvan 25 op het hoofdkantoor. Vanwege onze ambitieuze groeiplannen zijn zij op zoek naar:

Customer Service Medewerk(st)er (minimaal 32 uur per week)

Wat ga je doen?
Je komt te werken binnen een team welke gespecialiseerd is in het organiseren van het binnenlands transport voor zowel de import als export. Het is jouw taak om te zorgen dat onze klanten maximaal tevreden zijn. Dit houdt in dat je je dagelijks bezig houdt met:

  • Het inplannen van transportopdrachten op verzoek van klanten;
  • Het signaleren van mogelijke problemen en het voorkomen hiervan;
  • Het zelfstandig contacten onderhouden met o.a. klanten, douane, vervoerders, rederijen en alle interne afdelingen met betrekking ontbrekende informatie;
  • Signaleren van afwijkingen in de uitvoering ten opzichte van de planning, tijdig informeren van alle betrokkenen en aandragen van oplossingen;
  • Volledige financiële verantwoordelijkheid voor verscheidene klanten, waaronder facturatie en verwerking extra kosten;
  • Verzorgen van aanvullende administratieve werkzaamheden;
  • Assisteren andere teamleden.

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.

Wie zoeken wij?
Je staat aan het begin van je carrière en vind het leuk om te plannen en organiseren. Daarnaast ben je een kei in het bewaren van overzicht en het geeft je voldoening als klanten tevreden zijn. Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • MBO/HBO werk/denkniveau
  • Ongeveer 1-2 jaar werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van en inzicht in logistieke processen
  • Ruime kennis van MS Office, waarbij Excel geen geheimen voor jou heeft.

Daarnaast ben je klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houdt je prima staande in een mannenwereld.

Wat bieden wij?
Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Doorgroeimogelijkheden naar de functie van specialistisch planner (truck/barge/depot);
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling & opleidingsmogelijkheden).

Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe collega’s om een VOG te overleggen.