06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Voor onze vestiging in Haarlem, zijn wij op zoek naar een medewerker inkoopadministratie voor +/- 6 maanden.

De voornaamste activiteiten van een Medewerker Inkoopadministratie:

  • Verwerking van alle orderbevestigingen voor centraal geplaatste orders op alle 7 controlepunten
  • Afwijkingen verwerken in de inkooporder
  • Afwijkingen doorgeven aan product Datateam voor correctie in artikel- en leveranciersstamdata
  • Reclameren van leveranciers die geen of te laat een orderbevestiging sturen
  • Reclameren van leveranciers voor leveringen waarvan de bevestigde leverdatum overschreden is

 

Wij zijn op zoek naar een sociaal iemand die goed in ons team zou passen, met een goede kennis van Nederlandse en Engelse taal.

De functie betreft eenvoudig administratief werk, dat bedoeld is om een tijdelijk project te overbruggen en zou 40 uur per week zijn.

Het team in Haarlem bestaat nu uit 3 medewerkers die werken in een team dat de verder over de Benelux verdeeld is.

Interesse? Mail zo snel mogelijk je cv! Motivatiebrief is niet nodig.