06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Ben jij nauwkeurig, goed in organiseren en vind je het leuk om contact te hebben met leveranciers? Dan is dit een mooie kans voor jou.

Wat bieden wij?

  • Een vaste baan bij een internationaal foodbedrijf.
  • Een gezellig team met Bart, Robin en Mila.
  • Veel afwisseling en mogelijkheden om te leren en te groeien.
  • Werkweek van 32 of 40 uur.
  • Salaris tussen €2.800 en €3.800 per maand.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker inkoop zorg je ervoor dat bestellingen goed en op tijd worden verwerkt. Je hebt veel contact met leveranciers en collega’s en houdt het overzicht over belangrijke documenten.

Jouw taken:

  • Verwerken en opvolgen van bestellingen.
  • Contact onderhouden met leveranciers en collega’s.
  • Bijhouden van documenten en administratie.
  • Controleren van levertijden en facturen.
  • Regelen van verpakkingsmateriaal, bedrijfskleding en schoonmaakcontracten.
  • Ondersteunen bij facilitaire taken.

Wie ben jij?

  • Je hebt mbo-werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring in administratie of customer service.
  • Je werkt nauwkeurig en houdt overzicht.
  • Je bent communicatief sterk en proactief.
  • Ervaring met inkoop of voorraadbeheer is een pluspunt.
  • Kennis van ERP-systemen (zoals SAP) is mooi meegenomen.

Solliciteren?

Stuur je cv zo snel mogelijk op. Een motivatiebrief is niet nodig. We kijken uit naar je sollicitatie.