06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Ben jij toe aan een volgende stap in je customer service carrière in de logistiek? Ben jij iemand die overzicht heeft en de klant optimale service verleent? Dan kun je bij mijn opdrachtgever in Velsen aan de slag als teamleider customer service.

Als teamleider customer service zorg jij voor de dagelijkse, operationele aansturing van de customer service voor de locatie Velsen. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de klantinstructies met bijbehorende procedures goed worden uitgevoerd. Tevens wordt er van jou verwacht dat je ook meewerkt en bij drukte in kan vallen om allerhande werkzaamheden te kunnen uitvoeren. Je zoekt continue met je collega’s van customer service en operations naar de meeste efficiënte wijze van het afhandelen van orders. Je zorgt samen voor goede (dagdagelijkse) planning en afstemming. Als teamleider stel je de key-users binnen customer service in staat om deel te nemen aan tijdelijke projectteams, wanneer nieuwe klanten geïmplementeerd of als verbeteringen in de gebruikte systemen getest worden.

Je zorgt voor inzicht in de werkzaamheden van de afdeling customer service, maakt rapportages en zorgt voor continue verbetering binnen de afdeling en naar andere afdelingen, zoals operations en sales. Je rapporteert aan de Director Regional Operations. De afdeling customer service bestaat uit ongeveer 10 collega’s. Een informele, gezellige club met veel jonge medewerkers.

Wie ben jij? 

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Kennis en ervaring in de logistiek
  • Bij voorkeur al wat ervaring in leiding geven
  • Vakinhoudelijke kennis ten aanzien van documentafhandeling met betrekking tot in-, op- en uitslag en transport van goederen (nationaal/internationaal)
  • Je hebt snel diverse systemen onder de knie en hebt een natuurlijk overwicht om zaken voor elkaar te krijgen. Je bent mensgericht en stelt altijd in staat om de klant tevreden te houden. Je staat bekend als iemand met wie het prettig samenwerken is.

 

Wat bieden wij jou? 
Naast een goed salaris, 28 vakantiedagen, kom je te werken in een geweldig team met bijbehorende sfeer; De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en door te groeien;

Interesse?
Mail zo snel mogelijk je cv. Motivatiebrief is niet nodig.

Het maken van een online assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.