Ben jij opzoek naar een baan waarbij je de hele dag hetzelfde zit te doen? Een baan waarbij je weinig hoeft na te denken en alles op de automatische piloot kunt doen? Reageer dan zeker niet!
Ben jij opzoek naar een baan met veel afwisseling en waarbij je zorgt dat de administratie van de woningen van A tot en met Z goed geregeld is? Reageer dan zeker wel!
Wat krijg je van ons?
– Een goed salaris; tussen de €2500 en €3200 bruto per maand
– 25 vakantiedagen en 17 adv dagen
– Een laptop en een iPhone of Samsung smartphone (je mag zelf kiezen);
– Leuke collega’s (althans dat vinden we zelf);
– Werken in een informele sfeer;
– Dagelijks een verzorgde lunch;
– Twee keer per jaar een borrel of BBQ voor het hele bedrijf
Maar wat ga je doen?
Als secretarieel medewerker regel je de administratie van onze mutatiewoningen. Dat zijn sociale huurwoningen die leeg komen als een huurder de huur opzegt. Mijn opdrachtgever knapt de woning vervolgens op, zodat er daarna weer nieuwe huurders kunnen gaan wonen.
Hierbij een kleine greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:
– Behandelen en verwerken van e-mails uit de mailboxen van de diverse opdrachtgevers;
– Verwerken van nieuwe woningen en afmelden van opgeleverde woningen;
– Verwerken en bijhouden van de woningen in diverse aannemers Portalen;
– Inplannen van nieuwe woningen in de agenda’s van de projectbegeleiders;
– Waarborgen dat de status van de woningen juist in het systeem staat.
Maar dat is nog lang niet alles, je helpt ook bij het maken van verkoopfacturen, je neemt deel aan vergaderingen met je team en vergaderingen met de opdrachtgever en notuleert(maar af en toe) deze.
Je bent de rechterhand van onze projectbegeleiders. Jij zorgt ervoor dat alle administratie omtrent de woningen goed op orde is en dat alles makkelijk terug te vinden is. Daarnaast heb je ook veel contact met onze opdrachtgevers, de woningcorporaties en onze vaklieden.
Enthousiast geworden?!
Mooi zo! En het wordt nog leuker want naast alle hier boven genoemde werkzaamheden ben je ook nog eens maatschappelijk goed bezig. De werkzaamheden vinden plaats in sociale huurwoningen die allemaal onbewoond zijn. Samen met je team zorg je dat de nieuwe huurders in een mooie opgeknapte woning terecht komen.
Wat breng je mee?
Wij werken in co-making samen met onze opdrachtgevers. Het is daarom belangrijk dat je in staat bent om de belangen van opdrachtgevers en ons bedrijf in lijn met elkaar te brengen. Het belang van de huurder stel je daarbij voorop. Niet voor niets is onze slogan; Door mensen, voor mensen!
– Een administratieve opleiding (minimaal MBO 3);
– Goede kennis van het Microsoft Officepakket;
– Een proactieve houding;
– Je weet overzicht te houden en prioriteiten te stellen;
– Je bent stressbestendig, communicatief vaardig:
– Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar(niet op vrijdag vrij)
Mis deze kans niet! Mail je cv. Motivatiebrief is niet nodig. We kijken uit naar je sollicitatie.