06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Mijn opdrachtgever heeft zich net gevestigd in een prachtig nieuw pand in de Waarderpolder in Haarlem en bestaat uit ca 45 personen. Ze zijn verantwoordelijk voor de markt in de Benelux. Hier werken zij aan het vinden van nieuwe klanten en markten, geven technische ondersteuning aan bestaande- en potentiële klanten en zorgen voor de logistieke afhandeling. Dit doen zij in nauwe samenwerking met elkaar, waarbij een fijne werksfeer en wat humor op zijn tijd, hoog in het vaandel staat. Kwaliteit en een uitmuntend serviceniveau zijn ten alle tijden hun uitgangspunt. Graag willen zij het team versterken met een:

Secretaresse

Wat ga je doen?

Als secretarieel medewerker verricht je uiteenlopende secretariële, facilitaire en ondersteunende werkzaamheden en ben je het aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor o.a. het beantwoorden van binnenkomend emailverkeer en telefoon, het bijhouden van de interne agenda, boeken van reizen en hotels, voor gasten of collega’s, ondersteunend bij de organisatie van beurzen, tijdelijke projecten op diverse afdelingen, bestellen van kantoorbenodigdheden en, wanneer aan de orde; het mede organiseren van evenementen. Naast deze standaard taken, is er altijd ruimte om verbeteringen door te voeren en hier zelf een invulling aan te geven.

Wij bieden: – Een marktconform salaris (en bonus) – 27 vakantiedagen – Pensioen – Ruimte je te ontwikkelen binnen de functie – Een afwisselende baan in een professioneel en resultaatgericht team bij een groeiend bedrijf. De functie is bij voorkeur fulltime maar mijn opdrachtgever zou ook openstaan voor 32 uur per week.