06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Wat bieden wij?

De vacature is voor mogelijk voor 24, 32 of 36 uur per week Salaris is €16,70, dus €2605,- bij 36 uur. Het betreft een vaste baan waarin je eerst start met een jaarcontract bij mijn opdrachtgever zelf. Mocht je al werkervaring hebben in de woningcorporatie dan is een hoger salaris bespreekbaar.

Ben jij tijdelijk beschikbaar? Reageer dan ook gerust.

Wat ga je doen?

De medewerker Klantcentrum is het eerstelijns aanspreekpunt voor klanten (eigenaren) bewoners/huurders en woningzoekenden. De medewerker is als casemanager verantwoordelijk voor alle aangenomen klantvragen, verzoeken, klachten of problemen en bewaakt gedurende het afhandelingsproces de doorlooptijd, kwaliteitsnormen en klanttevredenheid en blijft contactpersoon voor de klant.

De medewerker Klantcentrum behandelt alle vragen over: huur- en verhuur van woonruimte en bedrijfsruimte, reparatie- en serviceverzoeken, verstrekt algemene informatie over de dienstverlening van Woningbedrijf Velsen en neemt klachten in behandeling. Daarnaast levert de medewerker administratieve en organisatorische diensten aan de collega’s van Woondiensten en andere afdelingen. Deze werkzaamheden zullen voornamelijk telefonisch zijn. Maar eenmaal per week zit je ook een ochtend achter de balie.

Wie ben jij?

– je hebt minimaal mbo-3 diploma richting dienstverlening, administratief, technisch

–technische affiniteit

– ervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen

– goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid

– je bent verantwoordelijk, ondernemend, verbindend maar ook klantgericht en goed in plannen en organiseren.

Solliciteren?

Mail zo snel mogelijk je cv! Motivatiebrief is niet nodig.