06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Mijn opdrachtgever, een dynamisch technisch internationaal bedrijf in Haarlem (Waarderpolder) is op zoek naar een zelfstandige en proactieve:

Financieel Administratief Medewerker (32 UUR)

De functie in het kort: Dankzij jouw bijdrage klopt onze financiële administratie als een bus en ben je samen met onze Office Manager degene die het verschil maakt in deze afwisselende functie. Jouw focus zal voornamelijk liggen op het gebied van de financiële werkzaamheden en Mariëlle heeft haar focus juist op het gebied van office management. Minimaal 1 dag per week zijn jullie allebei op kantoor en zorgen jullie er samen voor dat er gedurende de week niks blijft liggen of over het hoofd wordt gezien. In deze functie rapporteer je aan de Manager Finance & Control.

Wat krijg je?

  • Een salaris tussen € 2.700 – € 3.200 bruto per maand (obv 40 uur), aangevuld met een bonusregeling;
    • 27 vakantiedagen (obv 40 uur) plus en aanvullend verlof tussen Kerst en Nieuwjaar (tenzij het werk het echt niet toelaat);
    • Collectief pensioen bij Zwitserleven;
    • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
    • Volop ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling;
    • Met regelmaat een informele vrijdagmiddagborrel;
    • Fijne en betrokken collega’s, een moderne werkplek en de lekkerste koffie van de Waarderpolder, maar ook voor theeliefhebbers hebben wij uiteraard een ruime keuze!. Goed om te weten:
    • Jouw werkdagen zijn sowieso de woensdag en donderdag. Jouw derde/vierde werkdag kunnen we in gezamenlijk overleg bepalen. Werken vanuit huis is in deze rol geen optie.

Wat ga je doen?

  • Op het gebied van de financiële administratie:
    o Jij bent de eerste contactpersoon bij vragen op financieel gebied (zowel intern als extern);
    o Verwerken van (dagelijkse) bankboekingen in het systeem;
    o Verantwoordelijk voor het debiteuren proces, zoals het verwerken van verkoopfacturen en het aanjagen van betalingen;
    o Verantwoordelijk voor het crediteuren proces, zoals het verwerken van inkomende facturen en het zorgdragen van het goedkeuringsproces;
    o Assisteren van de Manager Finance & Control bij overige voorkomende werkzaamheden, zoals maand-, kwartaal- en jaarafsluiting, opstellen van BTW aangifte en intracommunautaire overzichten.
  • Op het gebied van office management:
    o Aannemen en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken en het verwerken van post en e-mail;
    o Ontvangen van – en zorgdragen voor bezoekers;
    o Creëren en onderhouden van een plezierige, schone en veilige werkomgeving voor alle collega’s.

 

Wat neem je mee?
• Aantoonbaar MBO 4 werk – en denkniveau;
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van financiële administratie, maar ben je ‘zwaar’ ervaren, dan ben je ook van harte welkom om te solliciteren;
• Communicatief sterk (in woord en geschrift) in het Nederlands en Engels;
• Van nature accuraat en nauwkeurig;
• Hands-on mentaliteit en een proactieve instelling: jij maakt het verschil

 

Interesse?

Mail zo snel mogelijk je cv. Motivatiebrief is niet nodig