06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Voor mijn opdrachtgever in de omgeving van Haarlem, een informeel technisch bedrijf, ben ik op zoek naar een facilitair secretaresse / medewerker.

Het betreft een tijdelijke functie wegens zwangerschapsverlof voor minimaal 6 maanden. Start is medio april en zal in principe eind oktober weer eindigen. Je komt te werken op een leuke afdeling met de officemanager en een andere secretaresse.
Je belangrijkste taken zijn wagenpark- en gebouwbeheer. Bij afwezigheid van de secretaresse neem je ook haar taken waar.

Vereiste opleiding, vaardigheden en kwalificaties

We zoeken iemand die:

*Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in de richting administratie of facilitair beheer

*ervaring in soortgelijke werkzaamheden is een pré

*Je bent sterk in de Nederlandse taal
*Representatief, communicatief vaardig, accuraat en klantgericht.
*Ruime ervaring met Word en Excel.

Dienstverband

Salaris ligt tussen de € 2.500 en € 3.200 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De vacature is tijdelijk ter vervanging van iemand met zwangerschapsverlof. Maar er komen geregeld vacatures vrij… dus you never know.

Werken bij dit mooie groeiende familiebedrijf? Mail dan zo snel mogelijk je curriculum vitae. Motivatiebrief is niet nodig.