06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Wat bieden we jou? Allereerst een plek in een ontzettend leuk en enthousiast team. Je werkt vanuit onze locatie in Amsterdam-Westpoort. Na een inwerktraject van een half jaar is gedeeltelijk thuiswerken mogelijk. Hier is veel bedrijvigheid: van vrachtwagens die laden en lossen tot afval dat wordt bewerkt. Kortom: in het hart van ons werk. Jouw team bestaat uit 30 personen met wie je gezellig en informeel contact hebt. Daarnaast: Een goed salaris tussen € 2400-€2800,- bruto per maand bij fulltime(doorgroei naar €3100) . Een goede start: een prettig inwerkprogramma, zodat je precies weet wat we doen. Kansen om je te ontwikkelen, bijvoorbeeld tot teamleider, accountmanager of planner. Diverse opleidingsmogelijkheden aangeboden door onze Learning & Development afdeling

Wie is mijn opdrachtgever: Mijn opdrachtgever is actief in de afvalverwerking. Ze zamelen afval in, sorteren en bewerken het tot grondstoffen waar ze nieuwe producten mee maken. Zo werken ze aan zero waste: geen verspilling van grondstoffen. En dat is hard nodig als we onze aarde nog lang willen blijven gebruiken. We kunnen ons geen afval veroorloven. We moeten kringlopen sluiten. Van flesjes weer flesjes maken. Minder verspillen. Slimmer ontwerpen en produceren. Verder denken voor een duurzaam morgen. Dat vraagt om verandering, echte verandering. Onze collega’s zijn de sleutel tot die verandering en de basis voor groei. Bij ons werken mensen die verder denken voor een duurzaam morgen. Er werken we met zo’n 2.000 collega’s aan die verandering, op meer dan 40 locaties. Maar we hebben ook collega’s en locaties in Duitsland, Oostenrijk, België, Italië, Polen, Zweden en de Verenigde Staten.

Wat ga je doen? Je belt, mailt en skypet met onze klanten. Opdrachten worden door jou goed ingepland en verwerkt in ons systeem en je schakelt waar nodig met onze planning, chauffeurs en sales collega’s. Op het ene moment plan je een lijst met opdrachten in voor een landelijke klant, op het andere moment informeer je klanten over een wijziging in een ophaalroute. Kun je ze verrassen met een passend advies of een mooie oplossing? Je vindt het een uitdaging om klanten mee te nemen in onze visie: afval is waardevol! Natuurlijk werk je niet alleen. Samen met je collega’s van Customer Care van andere locaties zijn we een hecht multidisciplinair team. Met elkaar zorgen we dagelijks voor een geweldige klantbeleving.

Wat neem jij mee? De spin in het web en de havik met overzicht. Dit betekent dat je met veel dingen )tegelijk bezig kunt zijn en tóch het overzicht behoudt. Daarvoor wissel je creativiteit af met zorgvuldigheid. Je hebt een opleiding op minimaal MBO/Havoniveau. Je bent goed met taal en woorden: van een enthousiast gesprek tot een foutloze mail. Je bent klantvriendelijk, servicegericht en stressbestendig. Je werkt graag samen en kunt zelf prioriteiten stellen. Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar maar 40 uur mag natuurlijk ook. Je werkt van maandag tot en met vrijdag. Ervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen. Maar kom jij uit de horeca of retail ? Dan ben je ook van harte welkom.

Omdat ons kantoor op het industrieterrein zit, is het handig om met eigen vervoer te komen.

Interesse? Mail zo snel mogelijk je cv! motivatiebrief is niet nodig.