Vacatures

Contact Center Medewerker

Vanaf 1 maart is mijn opdrachtgever in Beverwijk op zoek naar een klantcontact center medewerker. Je komt te werken bij een no nonsens bedrijf in een gezellig jong team met 4 andere dames. Regelmatig gaan de dames met elkaar uit eten. Ze zijn gevestigd op de meubelboulevard. De branche is gerelateerd aan de bouw en mijn opdrachtgever behoort tot een grotere holding.

Werkzaamheden:

– Afhandelen van product- en prijsinformatieaanvragen o.b.v. Interne Prijslijst
– Maken en versturen van offertes
– Nabellen van offertes en de status verwerken
– Het geven van passende plan- en levertijdadviezen
– Versturen van opdrachtbevestiging naar de klant
– Het nauwkeurig verwerken van alle klant- en orderinformatie
– Afstemming met Planning, Vlootbeheer en transport over beschikbaarheid, levertijd en/of bijzondere orders.
– Informeren van klanten over gewijzigde leverconditities.
– Registreren, melden en afhandelen van leverings- en facturatieklachten
– Nabellen van klanten voor aftersales doeleinden
– Inwinnen van juiste informatie voor het maken van een concreet en winnend voorstel
– Behoefte in kaart brengen t.b.v. klantgerichte samenwerkingsmogelijkheden
– Mogelijkheden signaleren en afhandelen voor upsell of mogelijkheden voor andere bedrijven in de holding en intern overdragen.

Wie zoekt mijn opdrachtgever:

*MBO werk/denkniveau
*Ervaring in een soortgelijke functie
*Goede kennis in woord (ABN) en geschrift van de Nederlandse Taal. Goede kennis in woord van de
Engelse Taal
*Communicatief vaardig, Commercieel, Klantgericht
De functie is in ieder geval tot 1 oktober. Maar ben jij een topper; dan kan dit een vaste baan worden. Voorkeur gaat uit naar een fulltimer maar 32 uur per week is bespreekbaar. Salaris ligt tussen de €1850 en €2100 bruto per 4 weken.

Interesse? Mail mij zo snel mogelijk je curriculum vitae. Motivatiebrief is niet nodig.

Posted in: Commerciële Vacatures

Leave a Comment (0) →