Op een fantastisch mooie locatie, aan het water in Zaandam, is het hoofdkantoor van de organisatie gevestigd. Op het kantoor zijn ongeveer 25 collega’s werkzaam. Vanwege onze ambitieuze groeiplannen zijn wij op zoek naar:
Commercieel medewerker binnendienst
32-40 uur per week
Wij bieden:
Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:
- Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team.
- Een bruto maandsalaris tussen de EUR 2.500,- en EUR 3.000,- (op basis van een fulltime dienstverband).
- 24 vakantiedagen, flexibele werktijden en waar je werkt, thuis of op kantoor, stem je af met je team.
- Voor de dagen dat je thuiswerkt ontvang je een vergoeding van EUR 2,- per dag.
- Een solide pensioenregeling bij PPI Allianz.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden w.o. reiskostenvergoeding & volop opleidingsmogelijkheden.
Wat ga je doen:
Als commercieel medewerk(st)er binnendienst ga je aan de slag in het salesteam van de organisatie. Je werkt nauw samen met de accountmanager in de buitendienst en zorgt gezamenlijk voor een maximale klanttevredenheid. Door regelmatig contact te houden met onze klanten bouw je aan een goede relatie. Dit betekent dat je je dagelijks bezig houdt met het:
- calculeren van prijzen en het opstellen en opvolgen van offertes;
- identificeren van nieuwe kansen om klanten te ontzorgen op het gebied van logistiek;
- invoeren en beheren van de stamgegevens en contractafspraken in het ERP systeem;
- ondersteunen van accountmanagers bij klantbezoeken, periodiek ga jij ook mee met de accountmanagers;
- uitvoeren van administratieve taken en genereren van periodieke rapportages.
Wie zoeken wij:
Je bent klantgericht en vindt het een uitdaging om op zoek te gaan naar de juiste oplossing zodat de klant maximaal tevreden is. Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:
- Een MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur een commerciële opleiding;
- Werkervaring in een soortgelijke functie;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
- Goede computervaardigheden, zoals MS office;
- Een commerciële, stressbestendige en klantgerichte instelling;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit en flexibiliteit;
- Wij zullen geschikte kandidaten om een VOG – verklaring vragen. (de kosten hiervoor worden vergoed.)
Interesse?
Mail zo snel mogelijk je cv. Motivatiebrief is niet nodig.