06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Mijn opdrachtgever is een logistiek dienstverlener. Op een fantastisch mooie locatie aan het water in Zaandam is het hoofdkantoor van de organisatie gevestigd. Er werken ongeveer 60 mensen waarvan 25 collega’s op het hoofdkantoor. Vanwege onze ambitieuze groeiplannen zijn zij op zoek naar:

Sales Support Buitendienst/Relatiebeheer

Flexibele werktijden/ 28-32 uur per week

Wat ga je doen?
Je komt te werken in ons commerciële team. Binnen de organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bestaande klanten en zorg je voor een tijdige signalering van kansen voor de salesmanager. Ongeveer 80% van je werktijd ben je op bezoek bij klanten – 20% van de tijd werk je je bezoekverslagen uit en stem je benodigde acties af met het team. Dit houdt in dat je je dagelijks bezig houdt met:

  • Het inplannen van klantbezoeken na overleg met de salesmanager;
  • Zelfstandig uitvoeren van klantbezoeken waarbij je de wensen van de klant achterhaalt en klanten adviseert met allerlei vraagstukken;
  • Uitwerken van bezoekverslagen, uitzetten van benodigde acties en zorgdragen voor een snelle follow-up van gemaakte afspraken met de klant;
  • Samen met klanten zorgen dat de informatiestroom verbetert;
  • Verzorgen van aanvullende administratieve werkzaamheden;
  • Assisteren van salesmanager;

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.

Wie zoeken wij?
Je bent communicatief sterk en maakt makkelijk contact. Je weet logistieke processen bij klanten te doorgronden en denkt in oplossingen. Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in een commerciële of logistieke richting;
  • Ongeveer 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van logistieke processen
  • Ruime kennis van MS Office

Daarnaast ben je klantgericht en dienstverlenend en zet de klant op de eerste plaats. Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende contacten. Je staat stevig in je schoenen en houdt je prima staande in een mannenwereld.

Wat bieden wij?
Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Flexibiliteit om eigen werktijden in te delen;
  • Doorgroeimogelijkheden intern naar bijvoorbeeld accountmanager;
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling & opleidingsmogelijkheden).