06 - 50 525 029 info@imstaffing.nl

Voor ons hoofdkantoor te Haarlem zijn wij op zoek naar een:

Backoffice medewerker 32 of 40 uur per week

Wat bieden wij jou?

Een zelfstandige baan bij een sterk groeiend familiebedrijf met een uitstekende reputatie. Een leuk team met enthousiaste collega’s die elkaar graag helpen ontwikkelen. Het is mogelijk deze functie ook, in overleg, deels vanuit huis in te vullen. Daarnaast bieden wij je goede secundaire arbeidsvoorwaarden(pensioen, winstdeling, zorgverzekering, vrijdagmiddagborrel, personeelskorting) en een marktconform salaris(€2300-€2960) afhankelijk van ervaring en opleiding.

Wat ga je doen?
Samen met jouw collega’s van de afdeling backoffice ben je verantwoordelijk voor het aannemen en afhandelen van alle administratieve werkzaamheden op het gebied van klanten-en orderbeheer alsmede het (telefonisch) ondersteunen van de klantenservice. Het team verzorgt het aanvraagproces machtigingen (hieronder vallen werkzaamheden zoals: aanvragen, registreren, controleren en bewaken van machtigingen en medische voorschriften, etc.) en controleert de juiste registratie en juiste documenten van aangemelde klanten door voorschrijvers.

Als backofficemedewerker communiceer je naar verschillende doelgroepen en kunt makkelijk schakelen tussen de verschillende communicatieniveaus. Regelmatig spar je met je team en andere afdelingen over wat beter en slimmer kan om een zo optimaal mogelijk werkproces te realiseren (LEAN).
Met een no-nonsense mentaliteit streef je ernaar om samen de beste resultaten neer te zetten. Ook als dat betekent dat je soms wat extra tijd moet investeren of een stapje harder moet doen.

De werktijden liggen tussen 8.00 uur en 18.00 uur en je vindt het geen probleem om je, in overleg, in te zetten bij de beschikbaarheidsdienst buiten openingstijden(dit is maar heel af en toe).

Wat neem je mee?

  • MBO / HBO werk- en denkniveau;
  • 2 tot 4 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Affiniteit met zorg;
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
  • Klantvriendelijk en kwaliteitsbewust, prioriteiten kunnen stellen, accuraat / zorgvuldig;
  • Stressbestendig, tegelijkertijd goed kunnen uitvoeren van meerdere handelingen of processen.

Interesse?

Mail zo snel mogelijk je cv ! Motivatiebrief is niet nodig.