Vacatures

Administrateur

In de functie van administrateur ben je eindverantwoordelijk voor een juiste, volledige en tijdige vastlegging en verwerking van de (financiële) gegevens. Daarnaast ben je eindverantwoordelijk voor een systematische archivering van de financiële en administratieve gegevens. Je coördineert en controleert de financieel-administratieve voortgang van de werkzaamheden op de afdeling. De administratie voer je uit volgens de geldende wet- en regelgeving. Ook adviseer je op alle niveaus (projectleiders, afdelingshoofden en directie) met betrekking tot administratieve processen en juiste afhandeling hiervan.

Taken Administrateur:
• Juiste, volledige en tijdige vastlegging en verwerking van (financiële) gegevens;
• Assisteren en ondersteuning bieden aan de afdelingen en directie bij het administratief beheer en het financieel waarderen van projecten;
• Systematische archivering van de financiële en administratieve gegevens;
• Adviseren op alle niveaus met betrekking tot administratieve processen en afhandeling;
• Controle op de verwerking van de gegevens in de debiteuren-, crediteuren-, project-, uren- en grootboekadministratie met betrekking tot de afsluitingen;
• Gegevens beschikbaar stellen voor de jaarrekening en accountantscontrole en het onderhouden van contact met de accountant;
• Juist hanteren BTW gebruik en BTW aangiftes (Nederland/Buitenland);
• Deelnemen aan verbeterprojecten projectinrichting in het ERP systeem;
• Ondersteunen van de directie/controller bij het opstellen van de begroting o.a. (verkoop) tarieven;
• Verzorgen van diverse CBS aangiftes;
• Adviseren van de directie(gevraagd en ongevraagd);
• Kansen in je eigen werk herkennen waardoor jij en je collega’s het niveau van de dagelijkse werkzaamheden kunnen verhogen.

Wat wij vragen:
• Administratieve studie afgerond (Bedrijfsadministratie) | minimaal hbo-niveau;
• Kennis van de vakgebieden Bedrijfsadministratie, Boekhouden en Belastingwetgeving;
• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie;
• Goede kennis van Microsoft Office;
• Kennis van AFAS (pré);
• Fulltime beschikbaar | 32-40 uur;
• Woonachtig | regio Randstad;
• Rijbewijs B.

Wat wij bieden:
• Een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Een aantrekkelijke functie met veel verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden;
• Een uitdagende en leuke werkomgeving;
• De kans om aan unieke en uitdagende projecten te werken;
• Een team dat bestaat uit goed opgeleide en gemotiveerde collega’s.

Posted in: Administratieve Vacatures

Leave a Comment (0) →