Heb jij je HBO afgerond? Lijkt het je leuk om te worden opgeleid tot accountmanager? Fulltime beschikbaar(na de zomer pas starten is geen probleem)?
Lees dan snel verder!
Mijn opdrachtgever in Amsterdam Westpoort is een bedrijf in de afvalverwerking. Ze streven ernaar het meest toonaangevende waste-to-productbedrijf te zijn door bij te dragen aan een duurzame samenleving voor hun belangrijkste stakeholders: klanten, medewerkers, lokale gemeenschappen en aandeelhouders. Ze maken prachtige nieuwe producten van afval(van Glassex tot en met kinderwagens).
Het bedrijf bestaat uit ruim 200 vestigingen in negen landen. Hun vermogen om klanten lokaal te bedienen, is een belangrijke onderscheidende factor en ligt aan de basis van hun aanbod. Kortom een prachtig groeiend bedrijf met veel leer-en doorgroeimogelijkheden. Salarisindicatie ligt tussen de €2200 en €2800 bij aanvang. Ze volgen de Beroepsgoederencao waarin alles goed geregeld is.
Het eerste jaar zal je starten op de binnendienst. Na dit jaar heb je genoeg kennis om zelfstandig naar buiten te gaan en je eigen klantenportefeuille te bedienen.
Wat ga je het eerste jaar doen:
Als medewerker commerciële binnendienst werk je in een informeel, gezellig, dynamisch team en ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je beheert samen met de accountmanager jouw eigen klantengroep(small/medium business). Samen ben je verantwoordelijk om met innovatieve ideeën omzetgroei te realiseren en klanttevredenheid te behouden. Het pro-actief beheren en contracteren van lauwe accounts behoort tot je takenpakket. Tevens kan je zelfstandig klanten helpen bij commerciële vraagstukken.
Hoe zien jouw werkzaamheden er uit?
- Beoordelen van marktsituaties inzake activiteiten en mogelijkheden om mee te werken;
- Het aanbieden van het dienstenpakket;
- Onderhouden van telefonische relaties, maken van prijsafspraken binnen de gestelde voorschriften, consolideren en verhogen van de resultaten binnen de commerciële organisatie;
- Uitbreiden van het bestaande dienstenpakket van accounts en het bespreken van mogelijke operationele, commerciële en/of financiële klachten alsmede het zorgdragen voor een snelle oplossing;
- Voorkomen van opzeggingen door pro-actief beheer; het actief monitoren van klantgedrag en hier adequaat op anticiperen;
- Verantwoordelijk voor het voorbereiden van calculaties en het opstellen van offertes;
- Bewaken van de klanttevredenheid door telefonisch klantcontact, adequaat afwikkelen van klachten en toetsen of klachten naar tevredenheid zijn opgelost;
- Je voorziet in klantbehoefte door bijvoorbeeld het opstellen/versturen van offertes, contracten, correspondentie, presentaties en rapportages .
Wie ben jij?
- Je bent sterk in klantcontact, bent slagvaardig en je denkt in oplossingen.
- Je bent een teamplayer en je hebt een commerciële, servicegerichte instelling.
- Je hebt een HBO opleiding gevolgd.
- Je spreekt en schrijft zeer goed in de Nederlandse taal.
- Eigen vervoer is gezien de ligging van het bedrijf in Amsterdam Westpoort echt een must.
Interesse?
Mail zo snel mogelijk je cv! Motivatiebrief is niet nodig.